همراهم شوید

ساخت وبلاگ

در پروسه فریت بار به استرالیا  باید بدانید که این روند از منزل شما شروع می شود ، اولین قدم بسته بندی بار می باشد ، سپس انتقال بار به فرودگاه و پس از آن انجام تشریفات گمرکی ، هرکسی که قصد فریت بار را داشته باشد می بایست قبل از صدور بارنامه این مراحل را طی نماید.

در این میان باید گفت که شرکت های خدمات بار هوایی تمامی فرآیند فریت بار به استرالیا را به راحتی برای شما انجام می دهند. در صورتی که تمایل به کم نمودن هزینه فریت بار ، ارسال بار ، خود را دارید می تواند این سه مرحله را شخصا انجام دهید.

 یعنی به طور مثال برای فریت بار به آمریکا  پس از بسته بندی بار خود به طور صحیح ، شخصا بار خود را به فرودگاه انتقال داده و در قسمت فریت فرودگاه در دایره فریت اقدام به درخواست حمل بار خود را گمرک فرودگاه امام خمینی ارائه نمایید و پس از دریافت پته مسافری به یکی از دفاتر مراجعه نموده و بارنامه خودر ا توسط یکی از شرکت های حمل صادر نمایید.

 در این صورت شما در هزینه های یاد شده صرفه جویی به عمل آورده و می توانید بار خود را با کمترین قیمت و با اقتصادی ترین شرایط به مقصد ارسال نمایید ، توجه داشته باشید با وجود حضور شما در فرودگاه کماکان شما مجبور به پرداخت مبالغی جهت خدمات فرودگاهی ارائه شده در قسمت فریت فرودگاه می باشید همچنین پس از ارسال بار شما به مقصد و در هنگام تحویل بار و مدارک در فرودگاه مقصد و یا ترخیص بارتان در گمرک فرودگاه مقصد شما می بایست مبالغی را جهت تحویل و ترخیص بار خود پرداخت نمایید.
ادامه مطلب

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : فریت بار به استرالیا,خدمات بار هوایی, تعرفه های فریت بار, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 152 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 14:31

در هنگام فریت بار به آمریکا زمان رسیدن محموله به مواردی نظیر مقصد مورد نظر، ایرلاین حمل کننده و ترافیک پروازهای مربوطه بستگی دارد و به طور معمول بین ۲ روز الی یک هفته متغیر است. پس از صدور بارنامه از طریق شماره بارنامه می توان نسبت به پیگیری محموله ارسالی و اطلاعات مربوط به زمان ارسال بار, زمان تحویل در نقطه تزانزیت و یا نقطه مقصد اقدام نمود. برای پیگیری بارنامه ارسالی به بخش پیگیری بار مراجعه گردد.

همچنین در فریت بار به آمریکا پس از مطمئن شدن از رسیدن بار به مقصد، شخصی که نام آن در قسمت گیرنده بارنامه درج شده است می تواند نسبت به دریافت بار ارسالی به گمرک فرودگاه مربوطه در کشور مقصد اقدام نماید. لازم به ذکر است که محموله ارسالی از طریق فرودگاه مبدا به فرودگاه مقصد ارسال می گردد. انبار داری در فرودگاه مقصد تا ۴۸ ساعت به صورت رایگان انجام می شود و بعد از آن مشمول هزینه های انبار داری می گردد.

اطلاعات صحیح می بایست در اسرع وقت می باست به آژانس حمل کننده اطلاع داده شود تا اصلاحات لازم صورت پذیرد و از تاخیر بیش از اندازه در تحویل بار جلوگیری گردد. در فریت بار به استرالیا تأخیر هزینه های بیشتری را خواهد داشت.

توصیه می گردد پس از دریافت بار در فرودگاه مقصد و پیش از خارج شدن از فرودگاه، محموله ارسالی توسط تحویل گیرنده کنترل گردد و در صورت آسیب رسیدن به آن جهت دریافت خسارت به دفتر ایرلاین مربوطه مراجعه گردد.
ادامه مطلب

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : فریت بار به آمریکا, انواع فریت بار, حمل بارهوایی, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 173 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 14:25

معمولاً به این صورت است که در مسیرهای بین شهری کرایه نیسان و وانت تفاوتی ندارد. در صورتی که بخواهید اثاثیه منزل خود را با نیسان جابه جا کنید نرخ کرایه حمل اثاثیه منزل برای نیسان  نیز مشابه همین قیمت است” با این حال  شرکت باربری صادقیه در تلاش است تا از بهترین ماشین ها برای اسباب کشی استفاده کند.


نرخ قیمت باربری صادقیه به نوع ماشین نیز بستگی دارد برای مثال کامیون مسقف و روباز بودن خاور، وانت نیسان و … و هزینه های هر یک متفاوت است. . از آنجا که عمده تمرکز ما خاور مسقف است  قیمت ها طبق تعرفه اعلام شده برای تهران به سایر شهرستان ها قابل تغییر است. 


محاسبه تعرفه جدید باربری ستارخان و دیگر باربری ها  استفاده از فرمول تن کیلومتر است. که باعث شده خیلی از رانندگان کرایه عادلانه تر و بالاتری را نسبت به قبل دریافت کنند فرمول تن کیلومتر:
کرایه حمل = مسافت بین مبدا و مقصد * وزن بار به تن * کرایه یک تن در یک کیلومتر * ضریب مسئولیت براساس ارزش کالا و خطر حمل و یا اندازه محموله


همان طور که از فرمول مشخص است هر چه وزن بار بیشتر شود، کرایه نیز بیشتر می شود و از آن طرف هر چه مسافت راه راننده که همان کرایه یک تن در یک کیلومتر نیز بیش تر باشد کرایه حمل بیش تر می شود و اما چه پارامتر هایی باعث افزایش سود نهایی راننده می شود و در هززینه باربری جاده ای تاثیر می گذارد می دانیم که رانندگان در طی مسیر حمل محموله باید هزینه های بیمه و  لاستیک روغن مصرفی سوخت مصرفی استهلاک خودرو تعمیرات و نگه داری خودرو را نیز باید پرداخت کنند.
ادامه مطلب

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : باربری صادقیه,انواع باربری درتهران, باربری های غرب تهران, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 135 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 14:19

در واقع هزینه باربری به این صورت استک ه به ازای هر ساعت که به ساعت استاندارد فرآیند باربری  گیشا و یا هر باربری دیگری اضافه شود، هزینه باربری نیز بالا تر می رود.
از عواملی که باعث افزایش ساعت باربری گیشا می شود می تواند ترافیک باشد که دراین صورت شما باید ساعت هایی از روز را برای باربری انتخاب کنید، که خلوت تر است و یا تعداد بسته های شما مسافت طولانی بین مبدا و مقصد باربری و  .. هستند.


از آنجا  که قیمت این نوع باربری به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور دقیق نمی توان قیمت آن را مشخص کرد از عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه باربری صادقیه برای بین شهری می تواند مقدار بار و تعداد در خواستی ها و تقاضای بار در بازار باشد. مثلا هر چه نوعی از بار را در بازار مردم بیشتر تقاضا کنند، تعداد آن بار بیشتر و در نتیجه قیمت باربری افزایش می یابد.


 در نتیجه در پروسه حمل بار اتفاقات زیادی می تواند میزان درخواست مشتریان را کاهش دهد و در نتیجه نرخ حمل و نقل را هم کاهش دهد. از موارد دیگر کاهش هزینه باربری بین شهری این می باشد که کاهش مشتری در مواقعی باعث می شود به علت نبود افراد هزینه را به شدت پایین بیاوریم.
ادامه مطلب

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : باربری گیشا, روش های اسباب کشی, نرخ حمل و نقل, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 120 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 14:16

تعرفه باربری پونک به عواملی همچون هزینه کارتن اسباب کشی ، زمان صرف شده برای باربری و بسته بندی، وزن بسته های شما و هزینه کارگران و مدل و نوع خودروی باربری و میزان مسافتی که باید بسته ها حمل بشوند. 
برای مثال هزینه باربری بین شهری و یا شهرستان ها با هزینه حمل بار درخود تهران متفاوت است.  از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعرفه ها می توان به جزئیات باربری آسانسور داشتن و یا نداشتن خانه و تعداد طبقات و …اشاره نمود.
در باربری پونک و دیگر مراکز کرایه  ساعتی ماشین ها نیز در محاسبه هزینه باربری  تاثیر دارد و با یک دیگر متفاوت اند.
کرایه ۳ ساعت اولیه ماشین حمل بار
کرایه هر ساعت اضافه ماشین باربری
هزینه ۳ ساعت اولیه هر نفر کارگر اسباب کشی
هزینه هر ساعت اضافه برای کارگر حمل اثاثیه
 
وزن وسایل که در باربری گیشا وجود دارد، تاثیر به سزایی در هزینه دارد برای مثال گاو صندوق های سنگین که خود نیاز به افراد با تجربه دارد، حمل پیانو، وسایل سنگین دیگر مانند کمد های بزرگ، یخچال ساید بای ساید و تردمیل و میز و اجاق گاز اشاره کرد. که هر یک از این موارد باید با دقت بالایی حمل شوند.
 
کارتن های باربری بسته به نوع و تعداد و ابعاد آن متفاوت است. مثلا برای بسته بندی اثاثیه بزرگ تر و سنگین تر جنس کارتن ها باید ضخیم تر باشد و ابعاد آن نیز بزرگ تر باشد.
میزان دستمزد کارمندان و یا کارگران نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت باربری می باشد. چرا که مقدار زمانی که کارگران صرف بسته بندی و یا حمل اثاث می کنند. و یا تعداد اسباب ها در قیمت اسباب کشی موثر هستند.
همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : باربری پونک, نرخ باربری, هزینه های اسباب کشی, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 144 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 14:10

باید گفت که در باربری سعادت آباد و هر باربری دیگری در تهران و شهرستان ها هزینه باربری را، خیلی از موارد افزایش می دهند. برای مثال تعرفه های باربری بین شهری با باربری با مسافت های کمتر متفاوت است و یا قیمت باربری با کامیون و یا نیسان وانت و … از عوامل موثر دیگر در مقدارهزینه می باشد.


 باربری دریایی، هوایی، زمینی باعث تغییر تعرفه خدمات باربری سعادت آباد و همه باربری ها می شود. در مورد حمل بار باید گفت که باربری اثاثیه منزل سنگین، باعث اضافه شدن به هزینه می شود.چرا که برای جابه جایی با هر مسیری یک روش خاص نیاز است و ممکن است هم راننده و شرکت باربری را به چالش بکشاند.


هزینه باربری شهرستان ها به علت مسافت بیشتر و استفاده از ماشین های سنگین بیش تر از سایر حمل ها است. در همه موارد شما می توانید با کمک مشاوران و خدمتگزاران ایزی پک اسباب کشی و راحت و بی دردسری را تجربه کنید.
قیمت باربری پونک در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد. اگر چه ما با استفاده از روش هایی حمل بار را آسان تر کرده ایم. اما در کل کار دشواری است که نیازمند وقت و دقت و زمان زیادی است، چرا که همان طور که گفته شد هر نوع محموله شما در دست ما امانت است و باید سالم و صحیح به مقصد گفته شده برسد.
ادامه مطلب

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : باربری سعادت آباد, بهترین باربری, انواع باربری, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 135 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 14:06


ضخامت سنج رنگ و پوشش دستگاهی است کاربردی برای تعیین ضخامت پوششی سطوح مختلف. در بسیاری از موارد برای تعیین ضخامت پوشش و یا رنگ تنها به سطح آن دسترسی داریم و به دنبال راه حلی هستیم تا بدون آسیب رساندن به سطح از ضخامت پوششی آن آگاه شویم. ضخامت سنج رنگ و پوشش دستگاهی است که بوسیله آن می توان بدون آسیب رساندن به جسم اطلاعات کامل و دقیقی از پوشش آن به دست آورد. استفاده از این دستگاه در خوردو بسیار کاربردی است. ضخامت سنج رنگ برای سطوح آهنی، فلزی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد.برای اندازه گیری ضخامت پوشش و رنگ سه روش کلی وجود دارد که براساس نوع جنس می باشد: روش الکترومغناطیس، روش گردابی، روش التراسونیک.


از انواع دستگاه ضخامت سنج رنگ می توان به نوع مغناطیسی ان اشاره کرد. این نوع از ضخامت سنج ها به ضخامت سنج خودرو نیز مشهور هستند. ضخامت سنج رنگ الکترو مغناطیسی برای سطح آهنی به کار برده می شود . در این نوع از دستگاه ها برای از بین بردن فشار دست مصرف کننده، از یک پروب  استفاده می شود که دارای فشار ثابتی است ازاین رو درصد خطای آن نیز کاهش می یابد. دستگاه ضخامت سنج رنگ  مجهز به یک صفحه نمایشی است و زمانی که بر روی سطح آهنی قرار می گیرد کلیه اطلاعات مربوط به سطح و پوشش را به نمایش میگذارد و حتی توانایی ثبت و ذخیره اطلاعات را نیز دارد.


دستگاه های ضخامت سنج  رنگ و پوشش دارای یک نمایشگر دیجیتالی هستند که ضخامت رنگ بدنه خودرو را می توانند بر حسب میکرون و یا هزارم میلیمتر و اینچ نشان دهند. علاوه بر آن با استفاده از این دستگاه به راحتی می توانید جنس بدنه خودرو  را تشخیص دهید.در برخی از انواع دستگاه های ضخامت سنج رنگ، صفحه نمایش امکان چرخش 180 درجه را دارد  و از این رو خواندن اعداد هنگام ضخامت سنجی نقاط کور و پایینی خودرو را به سادگی امکان پذیر می کند.
ادامه مطلب

 

همراهم شوید...
ما را در سایت همراهم شوید دنبال می کنید

برچسب : ضخامت سنج, انواع ضخامت سنج, نویسنده : enavak enavakoffice بازدید : 141 تاريخ : شنبه 29 شهريور 1399 ساعت: 14:00